Marokkanse muziek downloaden
Welkom beste bezoeker u bent nog niet ingelogd, als u lid bent klik op inloggen,als u nog niet lid bent vragen wij u vriendelijk om u te registreren.
Marokkanse muziek downloaden
Welkom beste bezoeker u bent nog niet ingelogd, als u lid bent klik op inloggen,als u nog niet lid bent vragen wij u vriendelijk om u te registreren.
Marokkanse muziek downloaden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Download hier marokkaanse muziek gratis.
 
IndexchaabiZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenWiskundeInloggenGoedkoopste SIM Only abonnement
Soortgelijke onderwerpen
Link Partners
Nieuwe pagina 1

Link Partners


Foto sharing
Mp3 zoekmachine
Arrif muziek
Chaabi muziek
Bruiloft muziek
Rai muziek
Anachid
Muziek downloaden

Goedkoopste Sim only Abonnement


Top albums


sellam arrifi


 

 Zwemmend van Spanje naar Marokko

Ga naar beneden 
AuteurBericht
sa3id
bestlid
bestlid
sa3id


Aantal berichten : 257
Job/hobbies : surfen,sporten,lezen, muziek L.....
Reputatie : 7
Punten : 104
Registration date : 03-08-07

Zwemmend van Spanje naar Marokko Empty
BerichtOnderwerp: Zwemmend van Spanje naar Marokko   Zwemmend van Spanje naar Marokko Icon_minitimevr okt 03, 2008 10:04 pm

In vijf uur en vier minuten de Straat van Gibraltar over. Voorburger Richard Broer is er gisteren als eerste Nederlander in geslaagd de Straat van Gibraltar zwemmend over te steken.

De 49-jarige zwemmer, bijgestaan door zijn coach Marcel Daas, legde de 14 kilometer af in vijf uur en vier minuten.

Broer vertrok gistermiddag om twee uur uit de Spaanse kustplaats Tarifa richting Marokko. Geëscorteerd door een school dolfijnen was Broer na 2,5 uur halverwege, maar de tweede helft van het traject duurde bijna twee keer zo lang.

"Het eerste stuk hadden we de stroming tegen. Daar was op gerekend. Maar daarna bleef de verwachte stroming in mijn voordeel uit. Dat was een tegenvaller,'' meldde Broer na aankomst in het Marokkaanse havenstadje Punta Sides.

"Het duurde langer dan gepland maar ik ben er. Meestal geef ik niet hoog op van mijn eigen prestaties, maar deze keer ben ik voor een keertje best trots op mezelf.''

De zwemtocht gold als oefening voor het grote werk: volgend jaar augustus wil Broer het Kanaal oversteken, een tocht van 33 kilometer.

http://www.ad.nl/denhaag/rijswijk/2663841/Zwemmend_van_Spanje_naar_Marokko.html
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwemmend van Spanje naar Marokko
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederlanders opgepakt in Spanje
» Aboutaleb met blauw oog naar Rotterdam
» Mensenrechten in Marokko.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marokkanse muziek downloaden :: Algemeen :: Nieuws & Actualiteiten-
Ga naar: